Notati cu da sau nu locurile in care ati fost din urmatoarele:
-Cheile Bicazului
-Vatra Dornei.
-Norvegia
-Cascada Niagara.
-Cascada Angel.
-Africa.
-Laponia sau Japonia
-Madagascar.
Bucuresti
-Caracal

2

Răspunsuri

2014-09-18T20:12:54+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T23:03:11+03:00
-Cheile Bicazului - DA
-Vatra Dornei. - DA
-Norvegia - NU
-Cascada Niagara. -NU
-Cascada Angel. -NU
-Africa. -NU
-Laponia sau Japonia -NU
-Madagascar.-NU
Bucuresti -DA
-Caracal -NU
1 5 1