Ideea aparatului de fotografiat este f veche si e de origine chineza! Realizarea aparatului este o opera colectiva multi si-au adus aportul la imbunatatirea aparatului si numele lor sunt mentionate in istoria aparatului foto.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T18:00:50+03:00
George estama
1885
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>,,,,,,,,,,,,
sau estaman kodak
1 5 1
2014-09-18T19:14:55+03:00

Louis- Jacques Mandé Daguerre - ( optsprezecelea noiembrie 1787 - zece iulie 1851 ) a fost un artist și fizician francez , recunoscut pentru invenția sa a procesului aparatului de fotografie . El a devenit cunoscut ca unul dintre părinții de fotografie .