Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-15T14:51:54+02:00
\frac{a}{b}=\frac{1}{3} înseamnă că b=3a.
c=\frac{7}{45}*a ne dă iarăși informație vitală. Putem afla a+b+c, adică a+3a+\frac{7}{45}*a=\frac{187}{45}*a, deci a=\frac{45}{187}*603, care nu dă un rezultat întreg. După ce ai aflat a, ai formulele să afli b și c.
poti sa imi aflii si b si c daca nu cumva iti cer prea mult paut?
paul *
a este cam 145,106, b este de 3 ori pe atâta, cam 435,321 și c este în jur de 22,572
2014-02-15T16:20:04+02:00
Teorema impartirii cu rest 
a:b=c rest r a=b*c+r
1 5 1