Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-15T14:33:02+02:00
Deci x+y=61
Putem afla diferența, x-y=11-6=5
Dacă x+y=61 și x-y=5, putem afla că 2x=66, x=33.
Acuma știm că fratele mai mare are 33 de ani, celălalt are cu 5 mai puțin, adică 28.
1 5 1
2014-02-15T14:33:33+02:00
A + b = 61
Primul avea 11, al doilea 6 => diferenta de varsta e de 5 ani
b = a+5
a + a + 5 = 61 => 2a = 56 => a = 28
b = 33