Răspunsuri

2014-09-18T17:56:57+03:00
A=2(b+radical din 18 )-3(4+radical din 8 ) 
a=2b+2radical din 18 -12+3radial din 8 
a=2b+6radical din 2 -12+12radical  din 2
a=6radical din 2 +12radical din 2 +2b-12
a=18radical din 2+2b-12
a=18*4+2b-12
a=72+2b-12
a=60+2b
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T18:54:35+03:00
V18=V9*2=V3^2*2 =3V2
V8=V4*2=V2^2*2 = 2V2
inlocuiesc si am
a=2(b+3V2) - 3(4+2V2)
a= 2b+6V2-12-6V2
a=2b-12