Scrie numerele naturale de doua cifre : a) care au cifra unitatilor egala cu 3;

b)care au cifra zecilor egala cu 2;

c)care au cifra zecilor egala cu cifra unitatilor;

d)care au suma cifrelor egala cu 8.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T17:52:22+03:00
A)30 ,31,32,33,34,35,36,37,38,39 
b)20,21,22,23,24,25,26,27,28,29
c)11,22,33,44,55,66,77,88,99
d nu are cum doar asa ,dar fara doua cifre
d)1+7,2+6,3+5,4+4
sper sa fie bine si daca este te rog cel mai bun si multumesc
2 3 2
2014-09-18T19:28:24+03:00
A) 13, 23, 33, 43, 53, 63, 73, 83 , 93. B) 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 , 27, 28, 29. C) 11, 22, 33, 44, 55, 66, 77, 88, 99. D) 17, 26, 35, 44, 53, 62, 71, 80. Sper ca te-am ajutat . Te rog un Multumesc