Răspunsuri

2014-09-18T17:27:35+03:00
Importanta unui jurnal in viata unui elev modern este de al face sa se simta ascultat, de a-l face sa pastreze cat mai vii amintirile. Cand anii vor trece, elevul se va uita in acel jurnal pentru a retrai fiecare lucru scris si pentru a vedea daca mentalitatea lui s-a schimbat sau nu, daca prietenii lui s-au schimbat , cat de diferita era viata lui de atunci. Daca jurnalul ar fi un prieten toti am avea pe cineva care sa ne asculte si sa nu ne judece. 
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T17:34:14+03:00
Desigur sati tina scretele in el ca nu poate tine atatea secrete din viata in gand ca uita cam un sfert daca are foarte multe si sunt multe feluri de  secrete  chiar asa de multe incat nu le stiu pe toate dar un jurnal poti sa pui orice desene orice nam un comentariu ce pune omu in jurnal el pune secrete amintiri desene care nu vrea sa le vada alcineva decat el/ea 

2 4 2