Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-15T14:04:38+02:00
Hi (name of the firend)
You lent me some money, and I don't know how to say but I have really problem, a huge problem and I can't return to you at the time we stabileted. Please excuse me, and I return to you but later then we stabileted.
Your's friend ...(your name)
6 3 6
2014-02-15T14:23:35+02:00
Rolul familiei in societatea contemporana.Familia a jucat si inca joaca un rol important in viata noastra.Prin familie, populatia creste, asigurand astfel un mod de viata.Copii cresc si devin liderii societatii contemporane in raport cu alti indivizi.Succes! :D

Poftim?? Ce legatura are ce ai spus tu aici cu ce am intrebat eu??