De la o scoala au plecat antro excursie trei autocare a cate 56 de copii si patru autocare a cate 58 de copii.Cate persoane au plecat de la acea scoala in excursie, stiind ca in fiecare autocar au fost si cate doua cadre didactice. Scrie rezolvarea sub forma unei expresii matematice.



2
(3 inmultit cu 56)-6+(4 inmultit cu 58)-8= 168-6+232-8= 162+224 =386

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-15T13:49:37+02:00
3(56+2)+4(58+2)=(3x58)+(4x60)=174+240=414


2014-02-15T13:53:02+02:00
(56×3+2)+(4×58+2)= 170+234=404 persoane plecate in excursie
56 elevi x 3 autocare + 2 cadre didactice adica profesori, la fel si in cealalta patanteza