Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-15T13:47:32+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Acesta este muzeul spre care ne indreptam si pe care il vom vizita . 
11 4 11
2014-02-15T16:22:24+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Spre muzeu m-am intalnit cu cel mai bun prieten din liceu , era neschimbat.
3 3 3