Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T16:52:45+03:00
-complementul direct(pe cine?, ce?)
-complementul indirect(la cine? la ce? pentru cine? pentru ce?, despre cine? despre ce? etc
-circumstantial de loc(unde? de unde? pana unde? incotro?)
-circumstantial de timp(cand? de cand? pana cand? cat timp?)
-circustantial de mod? cum? in ce fel?)
1 5 1
2014-09-18T16:53:27+03:00
Complementul direct:pe cine?ce?
complementul indirect:despre cine ?despre ce?
c.de cauza:din ce cauza?
complemetul de scop=in ce scop?