Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T16:51:22+03:00


!--------!  primul nr

!--------!--! al 2 lea nr                    fiecare segment in plus reprezinta 1  (1 ·3)

!--------!---!--! al treilea nr

261-3=258 (suma a 3 segmente egale)

258:3=86 ( nr 1)

             Raspuns: nr 1 86

                              nr 2 87

                              nr  3 88

2014-09-18T16:52:15+03:00
A+a+1+a+2=261.rezulta 3a+3=261.3a=258.......a=86.celelalt e 87 si 88