Răspunsuri

2014-09-18T16:47:18+03:00
Dragul meu prieten prkma zi de scoala a fost o zi frumoasa cu cerul senin .. pasarelele cantau .. doamna invatatoare cu emogie nea spus regulamentul pe care voi incefca sal respect cu multdragoste prietenul tau si aici sati scrki numele
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T16:47:55+03:00
       Draga Sorin,

      Iti transmit salutari si succes in noul an scolar. Ma bucur ca am revenit la scoala, chiar imi era dor de colegii mei. A fost bine in prima zi de scoala, doamna diriginta ne-a impartit manualele, am schimbat impresii de vacanta  cu colegii si am facut cunostinta cu noii profesori veniti in scoala. Astept raspuns de la tine, vreau sa-mi povestesti despre noua ta scoala. Stiu ca este greu sa te muti de la o scoala la alta, asa ca vreau sa stiu ce impresie ti-a facut.
                                                        Prieten pe veci,
                                                                             Mihai

5 4 5