Răspunsuri

2014-09-18T16:41:03+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Adica ce rima au cele doua strofe:imperecheata,imbratisata,rima alba..
7nu inteleg
Chestia asta se face in clasa a5-a :)
Pune poezia.
Multumesc frumos
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T16:41:38+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pai trebuie sa stii rimele: imperecheata, imbratisata, incrucisata si monorima. Depinde de strofe...


1 5 1