Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T16:36:19+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Izvoarele scrise sunt: documentele, actele, cele cu litere stavechi de pe pereti pesterilor inscriptile banii
Izoarele sunt banii scrisi la fel si vasele de ceramica nu mai zic de acte
2014-09-18T16:36:22+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Harti,ziare,carti,pergamente