Predicatul nominal atribuie subiectului o identitate sau o însușire (îl califică) și arată cine este, ce este sau cum este subiectul. Răspunde la întrebările: cine este?, ce este?, cum este? adresate subiectului.
exemplu maria e frumoasa
e frumoasa e predicat nominal

Răspunsuri

2014-09-18T16:23:36+03:00
Predicatul nominal este alcătuit dintr-un verb copulativ și unul sau mai multe nume predicative.
Exemple:Mama ta este frumoasă.
Sportul înseamnă sănătate.
El a ajuns profesor.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T16:24:53+03:00
Predicatul nominal atribuie subiectului o insusire sau o identitate  . Este alcatuit dintr-un vb. copulativ , si unul sau mai multe nume predicative . 
ex: Florile sunt pentru Denisa . 
Lucrarea a fost conorm planului .