Răspunsuri

2014-09-18T16:22:27+03:00
A.S.A. (atribut substantival apozitional)
Mircea , elevul , a lipsit azi de la scoala .
C.C.L. (complement circumstantial de loc) Am fost la noul elev . 

Sper că te-am ajutat . 
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T16:27:20+03:00
La scoala a ajuns elev, domnul Mircea. - complement
El desenează un portret de elev. - complement

La al doilea m-am încurcat este defapt atribut... :)
ms
esti mununata
Mersii :)