Răspunsuri

2014-02-15T12:49:19+02:00
A fost odata un oras de ciocolata unde totul era de ciocolata.
Masinile mergeau pe niste sosele de cocolata,strazile erau de ciocolata,totul.
Dar intr-o zi o ploaie cu praline a venit peste oras si a tinut 12 zile si aproape a distrus totul dar primarul Domnul Milka a rezolvat totul in doar 2 zile.
La un concurs de mancat praline uriasul ACADEA a atacat orasul pentru ca avea multi locuitori iar orasul Acadea avea doar 10 si locuitori tot scadeau pentru ca fabrica de facut si mancat acadele s-a desfintat.
URIASUL  sa-i manance pe toti pentru ca se spune ca locuitori orasului de ciocolata erau vinovati de desfintarea locurilor de munca
29 4 29
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-15T14:55:16+02:00
                                   
     Tocmai ce m-am intors dintr-o vizita ,din tara ciocolatei.Peisajul ce il vedeam pretutindeni m-a impresionat si m-a fermecat.Totul avea gust si miros de ciocolata.Oamenii erau micuti de statura,zambitori si dulci iar hainele cu care erau imbracati erau confectionate din cel mai delicios desert,ciocolata.Nasturii de la haine erau inlocuiti cu praline de diferite marimi.In picioare aveau incaltaminte din martipan,incrustata cu bomboane de ciocolata pe deasupra.Casutele erau facute din ciocolata alba,iar acoperisurile erau decorate cu toping de capsuni.Pe dealuri si pe campuri,fermierii recoltau tot ce au semanat in pamantul ciocolatiu.Toate legumele si fructele sunt dulci si te imbie sa le gusti.Frumusetea si dulceata a tot ce se afla pe acest taram te fac sa nu-l parasesti niciodata.  
     In tara de ciocolata ,totul este colorat in alb si maro!

32 4 32