Răspunsuri

2014-09-18T15:54:04+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T16:10:55+03:00
1000:3=333 rest 1
Inseamna ca sunt 333 multiplii ai lui 3 pana la 1000
Numere care se termina in 3 sunt 
1..10- numarul 3
11.....100 - nr 13,23,33,43,53,63,73,83, 93
100.....200 -  nr 103,113,123.................193
200.....300 - nr 203,213.........................293
.................................................................
900......1000 - nr 903,913....................993
in total sunt 10*10=100 numere care se termina in 3
Numarul de aplauze este 333+100=433
si 13 nu e multiplu de 3
Spune ca se aplauda si la multiplii dar si la numerele terminate in 3. Iar nr. multiplii l-am calculat cand am impartit nr 1000 la 3 adica 333
a...
atunci scuze ca te.am contrazis
ok