Răspunsuri

2014-09-18T15:27:52+03:00
Imi place geanta sa .
Mama s-a suparat pe mine .
 Vrei ciocolata sau bomboane ?
Ei s-au certat   din cauza unei fete .
Sa vii  azi pe la mine ,  voi  face o prajitura gustoasa .
Când voi avea  toti banii , vi-i dau înapoi.
Azi  ne-am  dat cu saniuta .
Vara viitoare ne vom odihni la mare 
L-a  dus pe  Daniel la hipism

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T15:28:06+03:00
Mama sa este la serviciu.
El s-a dus la scoala . 
Vii sau mai stai umpic?
S-au dus si ei la film ?
Cand mai vii la mine , o sa-ti fac ceva bun.
Vi-i cer acum , pentru ca maine sigur o sa uit.
Ne-am intalnit cumva in parc?
Eu merg la magazin . 
L-a dus sa vada un meci pe stadion .
Ti-i trimit maine pe masina?
Unde iti tii portofelul ca nu-l gasesc?
Ce-i asa de frumos acesta?
Cei doi copii sunt ai ei .
Ce-l doar pe el ce-am facut eu . 
Cel mai bun sa castige!

1 5 1