Răspunsuri

2014-09-18T15:09:03+03:00
In biblioteca:
-buna ziua,as dori sa imprumut o carte de ion creanga.
-poftim,sper sa-ti placa cartea!
-multumesc frumos 
- cu placere.

la magazin:
-aveti bomboane?
-da.
-as dori un kg.
-poftim.
- multumesc!
scrie-mi acuma te rog sau dau raport si pierzi punctele
ok
ti-am scris eu amalia !
mersi frumos :* :)
cu multa placere :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T15:16:57+03:00
In Biblioteca . 
Maria :Ma duc la biblioteca la scoala . Intru salut frumos , si merg sa-mi caut ce-mi trebuie
Doamna bibliotecara, imi puteti da cartea Craiasa Zapezii ?
Bibliotecara:Desigur , acum ti-o caut . Ai fisa pentru imprumut carti ?
Maria:Da am doamna bibliotecara.
Bibliotecara:Poftim , am gasit cartea . Te rog sa-mi spui numele tau ca sa-ti gasesc fisa.
Maria: Ma numesc Maria Muresan . 
Bibliotecara:Am gasit-o doar trebuie sa trec numele cartii . 
Maria : Bine , va multumesc ca m-ati ajutat . 
Bibliotecara : Cu mare placere ,draga Maria .

In casa...
Gigel : Mamaaaaaaaaaaaa ! Ma duc sa fac niste cumparaturiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!
Mama : Bine Gigel sa iei lapte,oua,apa,sana si paine.
Gigel : Bine maamaaa !
In magazin : 
Gigel : Sarutmana tanti Angela .
D-na Angela: Servus Gigel . Ce vrei sa-ti cumperi?
Gigel : Vreau un lapte , niste oua , o apa , o sana , si o paine mare!
D-na Angela : Un lapte costa 3,00lei , ouale costa 2,00lei , apa 2,50 lei , sana 1,50 lei , paine 3,00 lei . In total ai de plata  12 lei 
Gigel : Uitati bani doamna Angela . Va multumesc frumos ! La revedere si servici usor!
D-na Angela : Paa si eu iti multumesc !
1 5 1