Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T14:38:53+03:00
Toamna este rece. Am gasit o moneda cu culoarea auriu. Natura este curata.
la cuvantul toamna este a cu caciula
In aceasta toamna plec la munte.
mersi
  • oxi
  • Începător
2014-09-18T14:40:28+03:00
Toamna:toamna pica frunzele aurii si tralucitoare.
auriu:auriu este culoarea mea preferata.
recolta:recolta de grau este bogata.
natura:natura i-a nastere la viata  .