Se dau cifrele: 0, 1 ,2, 5, 7 si 9.

Folosindu-le o singura data,scrieti toate numerele care se pot forma astfel incat ultimele trei cifre sa fie 7 , 5, 9, in aceasta ordine.Ordonati crescator numerele obtinute.

2

Răspunsuri

2014-09-18T14:03:21+03:00
1759, 2759. Sper ca e bine.
Ah, mai e si 10759 si 20759.
Mersi Dens!
cu placere!
Te iubesc Dens,sunt FATA.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T14:16:57+03:00
Numerele ce se pot forma sunt
102759
120759
201759
210759
ha,ha,ha.... eu...miercuri...
Dar stii ca daca tu miecuri eu sunt mai mare decat tine
ha,ha,ha...daaaaaaa cu o zi...
vrei sa fim prietene?
in secret....