Răspunsuri

2014-09-18T11:53:17+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T13:46:19+03:00
A+B=180
{A,B} ip {0,(3); 0,(6)}
0,(3) = 3/9 = 1/3
0,(6)= 6/9 = 2/3
A supra 1 supra 1/3 = B supra 1 supra 2/3 =k 
1 supra 1/3 = 1*3=3
1 supra 2/3 = 1* 3/2 = 3/2
B supra 3/2 = B x 2/3 = 2B /3 
A/3 = k => A = 3k
2B / 3 = k =? B = 3k /2
3k+3k/2 = 180 ; amplificam 3k si 180 cu 2 si vom obtine:
(6k+3k)/2 = 360/2 => 9k*2=360*2 => k = (360*2) / (9*2) ; simplificam 2 cu 2 si 360 cu 9 => k = 40 
A = 3*40 = 120 
B = 120 / 2 = 60 
am pus parantezele de la k pentru a delimita numaratorul de numitor . 
1 5 1