Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T11:06:47+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Familia lexicala - totalitatea cuvintelor formate prin derivate, compunere, schimbarea valorii gramaticale.

barca - barcuta, imbarcat, barcusoara, neimbarcat, ambarcatiune, debarcadeu, barcagiu,reimbarcare.

Cu placere!!!

213 4 213
2014-09-18T11:07:04+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ambarcatiune
barcuta
imbarcare
52 3 52