Ce inseamna:::
I have eaten lots of spaghetti,I men real spaghetti,like they make here

2
Am mancat o multime de spaghete.Adica saghete reale.La fel ca ei fac aici
vezi??asta e google translate
Am mancat multe spaghetti, adica spaghete adevarate, asa cum fac ei aici.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T10:28:10+03:00
Am mancat o multime de spagetti. Ma refer la  spagetti reale, precum cele ce se fac aici
de ce as face asta? daca tu nu stii engleza asta nu inseamna ca nu stiu nici altii
frate am cautat sa vad cum ar iesii si pe google translate a iesit la fel ca la tine si sa sti ca ala nu traduce mereu bine
nu va mai "certati"...am avut nevoie de o propozitie pe care nu am inteles sa o traduc...pe GOOGLE TRANSLATE nu iti da nimic bine
asta e traducerea corecta. Si ca sa se linsteasca si ala, nu e cu google translate. mergi pe mana mea
ms dinou..
2014-09-18T10:28:14+03:00
Inseamna Am mancat o portie de spaghete...prima parte stiu sa tio traduc da a doua nush vezi daca ai scris bina ca numi dau seama

2 4 2