Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T10:18:01+03:00
Ionel pleaca acasa de la mare .
Si mai stiti ceva cu atribut si complement
Maria a venit la noi vineri, iar catelusul ei era pufos si foarte micut.
la noi -complement ( de loc)
vineri-complement ( de timp)
pufos-atribut
micut-atribut
ti-am dat cate 2
Multumesc pt tot <3
Nu ai pentru ce....
2014-09-18T10:18:06+03:00
Toamna se numara bobocii.