Răspunsuri

2014-09-18T10:35:56+03:00
Beau, belle, soif, faim, chaud, froid, fou, preferee, enrhume, fatigue, loin, pres, laid,  nocif, boueux, nuageux, nouvel, sympathique, peureux, furieux, fabuleux, fameux, familier, aerien, africain

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T15:30:11+03:00
Poli,genereux,originale,confiant,enthousiaste,honnete,competent,romantique,amusante,dynamique,beau,pratique,moderne,superbe,bon,calme,gentil,sympa,passive,attentif,bavard,patient,chahuteur,discipline,sage.
1 5 1