Buna, cerinta suna cam asa DESCRIBE YOUR DREAM JOB, iar eu imi doresc sa devin doctor. cine ma poate ajuta sa fac o compunere de cateva randuri. Va roggg, as fi foarte recunoscatoare

2
fa-o in romana si ti-o traduc.
compunerea me suna cam asa
Daca voi reusi, dupa terminarea liceului as vrea sa ma duc la facultatea de medicina si sa devin un bun doctor.Nu imi doresc aceasta meserie doar pentru simplul fapt de a purta halat alb, ci pentru a ajuta si a salva vietile oamenilor.Imi doresc sa fac pentru oameni un viitor mai sanatos.
cam atat :D :D :D daca poti sa mi-o traduci cat mai repede

Răspunsuri

2014-09-18T17:43:50+03:00
I''d  like to be a doctor . I like this job becouse it's interesting and hard .And i like hard jobs .So for this job we need gown for doctors and their instruments . This is that job that i like to be!!!                                      sper ca team ajutat

1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T22:37:12+03:00
I'd want to become a doctor. To save people, to help them with their problems. I simply love what real doctors do. They work under pressure and they need to that very fast, and fially they do a good job. And that's a thing I want to do, too
Vezi ca ca am gresit, trebuia "and they need to DO that very fast" si acolo e "FINALLY" nu "fially"