Răspunsuri

2014-02-15T01:26:20+02:00
Intrucat √5-3 <0 ,cand vom explicita modulul vom avea 3-√5(acesta fiind un numar pozitiv).Astfel ecuatia noastra va lua forma:3- \sqrt{5})+( \frac{4}{3- \sqrt{5}}.Aducem la acelasi numitor,amplificand cu 3- \sqrt{5} si vom obtine:
\frac{(3- \sqrt{5})  ^{2} +4  }{3- \sqrt{5} }= \frac{9+5-6 \sqrt{5} +4}{3- \sqrt{5} } = \frac{18-6 \sqrt{5} }{3-\sqrt{5}}=  \frac{6(3-\sqrt{5})}{3-\sqrt{5}} =6Z
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-15T08:39:43+02:00