Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T09:22:52+03:00
A-18=145-29
a-18=116
a=116+18
a=134

a+268=485+105
a+268=590
a=590-268
a=322

a+20=67*3
a+20=201
a=201-20
a=181
2 5 2
2014-09-18T09:30:04+03:00
A-18=145-29
a-18=116
a=116+18
a=134

a+268=485+105
a+268=590
a=590-268
a=322

a+20=67*3
a+20=201
a=201-20
a=181a-18=145-29
a-18=116
a=116+18
a=134

a+268=485+105
a+268=590
a=590-268
a=322

a+20=67*3
a+20=201
a=201-20
a=181
asta e :)
2 4 2