Răspunsuri

2014-02-15T00:10:00+02:00
Modul de expunere folosit este monologul liric. imi pare rau, dar cu exemple nu te pot ajuta. Sper ca iti e de folos. :)

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-15T07:48:05+02:00
Modul de expunere predominant in poezie este monologul liric, prin prezenta interjectiei de adresare "mai", substantivul in cazul vocativ "badita" si forma pronominala la persoana a II-a, "te".
3 4 3