Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T08:09:46+03:00
Pai nu poti comunica deoarece scrisul este o comunicare si daca nu sti sa scri nu te primeste nicairi .

Alice poti comunica si altfel, nu doar in scris...verbal sau oral cum vrei sa-i spui...doar ca nu intotdeauna nu o poti face oral si atunci esti nevoit sa apelezi la comunicarea scrisa
2014-09-18T08:10:23+03:00
     Pentru ca nu intotdeauna putem sa comunicam verbal. Cateodata este nevoie sa scriem o scrisoare, sa trimitem un cv sau sa comunicam cu o persoana cu dezabilitati 9daca nu stim limbajul lor de comunicare).