Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T22:58:01+03:00
Adjectivul este partea de vorbire care indica insusirile unei fiinte .
Parte de vorbire care arată o însușire a unui obiect sau a unei ființe și determină numele acestora.
Adjectivul de poate fi o culoare sau arata cum este o persoana
2014-09-17T22:58:42+03:00
Adjectivul este partea de vorbire care indica o insusire a unui obiect, fenomen al naturii, fiinta.
Exemplu: rău, alb, negru, bun, bătrân, slab;
2 3 2