4) Calculati 25-{54:[(24-18:3):2]+54:9×3}

5) daca intr-o livada s-ar mai planta 57de meri si 83pruni in livada ar fi 1 100de pomi cati pomi are livada

6) la un centruu de colectare a fructelor de padaure 258 kg de zmeura s-au ambalat in cutii de doua kg . Cate cutii au fost folosite?

7) aflati nr a stiind ca este un sfert din 840

8)Suma a doua numere este 135.unul dintre nr. este cu 15 mai mare decat celalak

2
8) Dintre nr. Estecu 15 mai mare decat celalalt . Aflati cele doua nr

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T23:29:52+03:00
4) 25 -{ [ 54:(24-6):2] + 6 x3}=
= 25 -  (54: 18 : 2 + 18)
= 25 - (54 : 9 + 18)
= 25 - (6 + 18)
= 25 - 24
= 1
5) 57 + 83 = 140
1100 - 140 = 960 pomi
6) 258 kg : 2 kg = 129 cutii
7) a = 840 : 4
a = 210
8) a+b = 135
a = b+15
Îl înlocuiești în prima relație pe a.
b + 15 + b = 135
2b = 135-15
2b = 120
b = 60
a = 60 + 15
a = 75
Sper că ți-a fost de folos. ^^
Si 8?
8 e ultimul, e notat cu 8)
Nu e
A am gasit ms mult!
A, chiar acum voiam să-l pun din nou, n-ai pentru ce. :)
2014-09-18T00:26:21+03:00
 la exercitiul 4,  rezultatul este corect, dar MARE ATENTIE LA TRANSFORMAREA PARANTEZELOR !!!
= 25-{54:[(24-6):2]+6*3}=
=25-[54:(18:2)]+18]=
=25-(54:9+18)=
=25-(6+18)=
=25-24=
=1