Comentariul a fost şters
nu-i nimic
DIFTONGUL este grupul de sunete alcătuit dintr-o vocală şi o semivocală. pronunţate în aceeaşi silabă. ex: doua, oameni, piatra, etc. HIATUL apare între două vocale alăturate pronunţate in silabe diferite ex: a-e-ro-port, co-a-for, etc.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T22:25:24+03:00
Diftong - o succesiune de doua sunete vocalice articulate in aceeasi silaba  din care una e vocala si una semivocala
hiatul -o succesiune de doua vocale care fac parte din silabe separate
2014-09-17T22:26:32+03:00
Diftongul este o succesiune a unei vocale si o semivocala. De ex: toamna, leu

Hiatul este o succesiune a doua vocale care fac parte din silabe diferite. De ex: aer, fiul
1 1 1