Răspunsuri

2014-09-17T21:51:20+03:00
Cred ca de asta ai nevoie :) 
Viteza luminii în vid este o importantă constantă fizică universală; conform cunoștintelor pe care le avem în prezent, este viteza de propagare a luminii în vid perfect - independent de parametri fizici ai luminii cum sunt: culoarea,intensitateadirecțiapolarizarea sau durata propagării.

4 4 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T21:51:44+03:00
Distanta parcursa este lungimea drumului strabatut de corp.
9 4 9