Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-14T20:58:48+02:00
(1+2+3+...+2002)x 3003^ 2005=
=(1+2002)x2002:2x3003^2005=2003x1001x3^2005x1001^2005=
=2003x3^2005x1001^2006
2 5 2
2014-02-14T21:27:20+02:00
B=b= \frac{2002\cdot2003}{2}\cdot3003^{2005}=1001\cdot2003\cdot3003^{2005} =
2003\cdot3^{2005}\cdot1001^{2006}
Nu stiu cum am facut de a aparut dublura aceasta, si nu o pot sterge.