Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T21:33:18+03:00
Componentele unei carti sunt:Coperta,Cotorul,Fila,Pagina,Prefata,Postfata,Editura,Colectia,Introducere,Cuprins,Incheiere,Note.Acestea sunt componentele necesare unei carti.
18 4 18
2014-09-17T21:33:33+03:00
Componentele unei carti:Cotorul;doua coperte;file;pagini.Cred k acestea sunt .
Coperta , pagini, introducerea, Cotorul, fila,Prefata,Postfata