Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T21:15:41+03:00
Pu si simplu le imultesit 
de exemplu: 2 ori 3pe 4= 6pe 4 si dupa simplifici
nici la impartire!!!
Ba da se aplica ! Intreaba profesoara si o sa vezi.
deci numitorul(cel de sub linia de fractie) ramane acelasi da?
da pe el nu il inmultesti cu nimic, pe cel fara fractie il inmultesti cu cel de sus de pe fractie, si dupa simplifici
mersi!
  • Utilizator Brainly
2014-09-17T21:15:42+03:00
Pui numarul dat supra1 aduci la numitorul comun dupa care inmultesti
Nu e adevarat!!!!!!!!!!!!!11
degeaba te bati cu pumnul in chept pentru ca este adevarat
Nu e!! Intelege-ma, ca am facut de n ori inmultiri de genu' :)