Construti eunturi in care pronumele nehotarat fiecare si altul sa aiba functia sintactica de atribut pronominal.Construti apoi 2 enunturi in care acestea sa devina adjective pronominale si indicati-le functia sintactica

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-14T19:53:47+02:00
Fiecare om are o poveste -atribut pronominal 
Pronumele nehotarate altul (alta), unul (una), vreunul (vreuna), devin adjective pronominale nehotarate sub forma alt (alta), un (o), vreun (vreo).
 De ex: A venit alt copil in locul sau.-atribut pronominal
poti sa marchezi cel mai bun?
nu pot pt ca numai tu ai raspuns la intrebarea asta
mai tarziu
ok
2014-02-15T02:18:14+02:00
Îmi pare rău Brenda, însă "fiecare" este atr.adj.pron. în exemplul tău deoarece determină un subst., "om"! 1. Casa fiecăruia dintre noi este frumoasa. (Aici "fiecăruia" este atr.pron.genitival. 2. M-am hotărât să-i dau cartea altuia. (Acelaşi atr.pron.gen.) Eu am oferit atr.pronominale, iar tu, Brenda pe cele adj.pron. Fifty-fifty.
Pardon, am gresit ex.2. Este CI in dativ!
si pana la urma cum este corect??
2. M-am întâlnit cu prietenii altuia. (Atr. Pron. Genitival)