Răspunsuri

2014-09-17T20:51:51+03:00
Ca sa devina mai credinciosi si sa fie mai aproape de dumnezeu

deoarece oamenii și copii lor nu sunt credinciosi si ar trebuii sa lise aminteasca ca ar trebuii
da
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T20:52:17+03:00
Eu cred ca ar trebui sa viziteze o manastire ca sa vada cum e pri tre calugari. Ce obiceiuri au, cum se vorbeste, si sa poate afla tot ce vor sa stie despre Dumnezeu.
2 5 2