Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T20:49:26+03:00
Aceasta opera (numele) de (autorul_ este o opera lirica deoarece autorul isi exprima direct gandurile si sentimentele prin intermediul eului liric.

3 5 3
  • ANT
  • Ambiţios
2014-09-17T20:51:44+03:00


In opinia mea opera literara ................. apartine genului liric pentru ca autorul ..................... isi exprima sentimentele in mod direct

Sper ca iti sunt de folos ;)

1 5 1