Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T20:50:38+03:00
-buna ziua, domnule ministru
-buna ziua
-as dori sa va multumesc pentru conditiile de invatamant pe care le-ati pus la dispozitia scoliii mele
-eu sunt foarte fericit sa aud asta....sper ca elevii sunt multumiti si vor sa studieze aici.
-da,elevii sunt foarte entuziasmati ! va doresc o zi buna
-multumesc.deasemenea
2014-09-17T20:52:04+03:00
Un elev de clsa a 8-a se intâlneste cu ministrul învățământului:
-Bună ziua
-Bună ziua, cu ce te pot ajuta?
- Aș vrea să vă intreb când o să puneți manuale in toate scolile româniei!?
-Când nu o să se mai fure din fondurile europene.
-Și asta când se va intâmla?
-Asta nu stiu să-ți răspund.
-Bine, atunci o să vă las sa vă ocupati de treburile dumneavoastră, la revedere!
-La revedere
1 5 1