Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T20:43:18+03:00
Vara asta mi-am petrecuto minunat.Am fost in diferite locuri frumoase care mi-au lasat amintiri placute....deacum tu spunei ce si unde ai fost si iti formulez

spunei ca te-ai gindit mult
Nu prea scriu eu compuneri bune..de ce crezi ca am cerut ajutorul pe pagina asta:)
spunei ca ti-a venit inspiratia:D
As putea spune asta inca odata mesi pentru ajutor
cpl
2014-09-17T20:54:17+03:00
Doar idei:
1. Am fost la mare in .......
2.Am mers la DivertiLand din Bucuresti(?)
3.Am mers la AquaMagic din Mamaia.
4. Am castigat cursele de cai din Eforie Nord.
5.Am mers la plaja in Costinesti.
6.Mi-am facut prietene noi.
7.Am mers la spectacole de delfini.
8.Am invatat din caietul de vacanta.
9.Am mers in parcul de distractii (Terra Park)
10.Am fost la un muzeu din Brasov....  
11.Am mers la un gratar cu prietenii.
12.M-am dus la strand.
13.Mi-am invatat cainele/pisica sa inoate!
14.Am mers la un concert pe plaja.
15.Am mers la tara.
16.Am castigat concursul de inot./am invatat sa inot.
17.Mi-am luat un animal de companie.
18.Am fost cazata la hotelul/vila/pensiunea ................ din ...........
19.Am vazut parada de la mamaia.
20.S-a terminat vara si a inceput scoala.

am fost la muntele acesta..............
Si.......:)
nu mai am idei:D
inventezi si tu ca ai fost la mare.....
Ok