Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-14T19:42:08+02:00
Adica treb. formate propozitii
A se astampara- (cred ca asa trebuia scris) - El nu stie a se astampara la scoala
beret - Port pa cap un beret albastru
canoniera - Am fost cu canoniara in razboi
a face un hatar- A face un hatar cuiva iti trebui bani ( pofta= hatar)
impacient - Am la usa cabinetului un om impacient
urbe - Am calatorit in doua urbe( orase) diferite.
a umbla forfota- A umblat forfota( agitat) din cauza stresului
dama - DAma de  la restaurant a plecat
14 4 14
te rog sa-mi dai si cele 3 puncte
Multumesc
nu eu iti multumesc !
adica sa scri un dialog in care sa folosesri acele expresii
2014-02-14T19:44:02+02:00
Adica sa alcatuiesti enunturi. 1. Ea s-a stamparat de dor. 2. El a invatat ce inseamna cuvantul beret. 3.Ana nu stie ce inseamna canoniera. 4.Ea este o dama de companie. 5.Bunica a spus ca Alex a facut un hatar. 6.El e impacient. 7.Alea sunt niste urbe. 8.El umbla forfota.     Sper sa te ajute scumpo :*
9 3 9