11)Completează următoarele proverbe cu substantivele potrivite:
a).............harnic,muncitor,de ............. nu duce dor.
b).........blanda zgârie rău.
c)Cu o .........nu se face ........ .

2
a)Omul harnic,muncitor de paine nu duce dor. b)Mata blanda zgarie rau. c)Cu o floare nu se face primavara.

Răspunsuri

2014-09-17T20:41:04+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
  • ANT
  • Ambiţios
2014-09-17T20:42:21+03:00

a)Omul harinic,muncitor, de paine nu duce dor.

b)Pisica blanda zgarie rau.

c)Cu o floare nu se face primavera.


Nu uita sa imi multumesti  ;)