1/2+3/4-1/5= :1-1/3+1/2-1/5+1/4= calculati tinand cont de ordinea efectuarii operatiilor Ajutooor!!!!!!!

2
scrie din nou ai cam multe egaluri acolo
nu ma descurc prea bine cu calculatorul
presupun ca ai doua exercitii acolo
un singur exer dar a) si b)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-14T18:04:59+02:00
1. \frac{1}{2}+ \frac{3}{4}- \frac{1}{5}=  \frac{10}{20} + \frac{15}{20}- \frac{4}{20}   = \frac{21}{20}  Observatie: Am amplificat fractiile si am adus ca numitor comun 20.
2.Acum, avem 1- \frac{1}{3}+ \frac{1}{2}- \frac{1}{5}+  \frac{1}{4}= \frac{60}{60}- \frac{20}{60}+ \frac{30}{60}- \frac{12}{60} + \frac{15}{60}= \frac{73}{60}
multumesc f mult voi mai avea nevoie de ajutor
de fapt este 73/60 acolo, corecteaza daca nu ai vazut rasp editat!
:)
  • Utilizator Brainly
2014-02-14T18:05:22+02:00
1/2+3/4-1/5=10/20+15/20-4/20=21/20
1-1/3+1/2-1/5+1/4=60/60-20/60+30/20-12/60+15/60=73/60

calculeaza cu windows computer si compara rezultatele. GRESIT. uitate la mine:)
aaa ma scuzi
nam vazut si continuarea
Nu degeaba esti master si eu novice. Ma scuzati :(
voi reface raspunsul. Mii de scuze