Răspunsuri

2014-09-17T19:46:51+03:00
Denotativ inseamna sensul propriu, nu figurat. Prin urmare, sensul denotativ o reprezinta definitia din dex: FOC = 1. Ardere cu flacără și cu dezvoltare de căldură; (concr.) materie în ardere.
5 4 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T19:49:48+03:00
"Barbatul este destept foc";"Focul din ochii ei arde cu inversunare" ,,Stinge focul pasiunii'' te rog marcheaza ca cel mai bun
7 4 7