Trecu ce funtie sintactica are ???
fat-frumos ce functie sintactica are ???
Va rog ajutatima

2
ca sa iti fie mai frumos...ca sa afli care e subiectul si predicatul dintro propozitie trebuie sa pui 2 intrebari.....(ce face?....ce fac?) ca sa afli subiectul......(cine?) predicatul...
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

2014-09-17T19:29:54+03:00
Trecu=predicat
fat-frumos=subiect
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
pai asta depinde de text'
Comentariul a fost şters
ok
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T19:30:00+03:00
Fat-Frumos  -  subiect
trecu          -  predicat

1 5 1